қалыптастырушы бағалаудың түрлері мен әдіс тәсілдері

қалыптастырушы бағалаудың түрлері мен әдіс тәсілдері

Shonda 0 8 10.14 21:56
 
 
 
 
 
 
th?q=қалыптастырушы+бағалаудың+түрлері+мен+әдіс+тәсілдері
 
 
қалыптастырушы бағалаудың түрлері мен әдіс тәсілдері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=тік+параллелепипедтің+табан+қабырғалары+3+см+және+5+см+тік+бұрышты+параллелепипед+ауданы
 
 
тік параллелепипедтің табан қабырғалары 3 см және 5 см - тік бұрышты параллелепипед ауданы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=оқытуды+ұйымдастыру+формалары+туралы+ұғым
 
 
оқытуды ұйымдастыру формалары туралы ұғым [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=көлемі+мен+тереңдігі+жағынан+ең+үлкен+мұхит:
 
 
көлемі мен тереңдігі жағынан ең үлкен мұхит: [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=ұлу+жылы+2024+жыл+атаулары+кестеси
 
 
ұлу жылы 2024 - жыл атаулары кестеси [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=менің+отбасым+кітап+оқиды+сынып+сағаты+отбасымен+кітап+оқу
 
 
менің отбасым кітап оқиды сынып сағаты - отбасымен кітап оқу [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
ханшайымның қолын сүйетін арман кітабы дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері, дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттері слайд метатану терминінің мағынасы, метатану өлшемдері Оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру нысандары. ұйымдастыру формалары; есту қабілеті бұзылған балаларда есту қабілетін дамыту әдістемесі. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы тусінік. Оқытуды ұйымдастыру формасы оқыту процесінің міндеттерін іске асырудағы мұғалім мен оқушылардың іс-әрекеттерінің сыртқы көрінісі. Оқытуды ұйымдастыру формалары туралы ұғым, пробный тест в магистратуру тарихы. Оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы -сабақ. Изображение слайда. Слайд 3. Оқытуды ұйымдастырудың нысандары. Жоспар: 1. Оқу жұмысын ұйымдастыру нысандарының тарихы. 2. Сабақ – оқу жұмысын ұйымдастырудың негізгі формасы.

заттар нешеге бөлінеді
маралбек битенов айнам
тест қазақ тілі жауаптарымен
ғылыми жоба 5 сынып қазақ тілі

.
==============================================================

~~~~~ пробный тест в магистратуру ~~~~~

==============================================================
.

Comments