ішкі көші қон - ішкі көші қон ағымы бойынша көш басшы қалалар

ішкі көші қон - ішкі көші қон ағымы бойынша көш басшы қалалар

Carrie 0 87 07.05 15:47
 
 
 
 
 
 
th?q=ішкі+көші+қон+ішкі+көші+қон+ағымы+бойынша+көш+басшы+қалалар
 
 
ішкі көші қон - ішкі көші қон ағымы бойынша көш басшы қалалар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=биологиялық+өндіріс+факторларының+сипаттамасы+биологиялық+қауіпті+факторлар
 
 
биологиялық өндіріс факторларының сипаттамасы - биологиялық қауіпті факторлар [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=айтека+алматы+круглосуточная+справочная+аптек+алматы
 
 
айтека алматы - круглосуточная справочная аптек алматы [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=гулнур+басымбекова+қызыл+раушан+скачать+қызыл+раушан+скачать+текст
 
 
гулнур басымбекова қызыл раушан скачать - қызыл раушан скачать текст [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=марат+қабанбай+бауыр+әңгімесі+қысқаша+мазмұны+марат+қабанбаев+бауыр+әңгімесі+қмж
 
 
марат қабанбай бауыр әңгімесі қысқаша мазмұны - марат қабанбаев бауыр әңгімесі қмж [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
th?q=критериалды+бағалаудың+принциптері+критериалды+бағалау+дегеніміз+не
 
 
критериалды бағалаудың принциптері - критериалды бағалау дегеніміз не [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
Биологиялық факторлары 1. Микро және Сырқат жануарларға күтім жасау, макрорганизмдертерілерді өңдеу. инфекциялық, инвазиялық, саңырауқұлақ ауруларының көздері. 2. Витаминдер, гормондар, антибиотиктер, белок тектес заттар. Фармацевтік зауыттары, ет комбинаттары, жасанды мал азықтарын және құнды азықтарды жасау өндірістері. Өндірістік мертігу қауіпі Жылжымалы машиналар мен механизмдердің, Машина жасау, химия стационарлық өндірістік жабдықтардың. Табиғаты биологиялық өндірістік факторлар. Режим постраничного просмотра. На первую страницу. Табиғаты химиялық өндірістік факторлар +. 16-Тарау. Негізгі өндірістік улардың сипаттамасы. 17-Тарау. Табиғаты биологиялық өндірістік факторлар. 18-Тарау. Аллергендер және кәсіптік аллергиялық аурулар. Зиянды биологиялық факторлар бүкіл өндіріс процесімен бірге жүруі немесе қызмет нәтижелері түрінде пайда болуы мүмкін (шығарындылар, улы қалдықтар және т.б.). Физикалық факторлар жылжымалы машиналар мен механизмдер, қондырғылардың қозғалмалы бөлшектері, электр тоғы, жағымсыз микроклимат, мультимедиялық презентация деген не қолайсыз жарық, үлкен мөлшерлі шуыл мен вибрациялар т. Биологиялық алуантүрлікке әсер ететін факторлар3. Абиотикалық факторлар 4. Шектеуші факторлар. Критериалды бағалаудың негізгі міндеттерінің ішінде төмендегі міндеттерді бөлуге болады: оқу үдерісінің әр кезеңінде әр оқушының дайындық деңгейін анықтау; жеке прогресті анықтау, қадағалау, оқушының жеке даму траекториясын түзету; оқушылардың күтілетін оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін ауқымды дамытуға ынталандыру. Критериалды бағалаудың қағидаттары (принциптері). 1. Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты. 2. Критериалды бағалауды енгізуде оқушылардың бейімделу кезеңінің жүруі. 3. Критериалды бағалау жүйесіне байланысты ата-аналар тарапынан түсінбеушіліктердің туындауы. 4. Критериалды бағалау туралы кейбір мұғалімдердің теориялық білімінің жеткіліксіздігі, бұл жүйені енгізудегі тәжірибелік дағдылардың болмауы. 5. Критериалды бағалауды енгізуде әкімшілік тарапынан тиісті қолдау мен бақылаудың болмауы. Критериалды бағалаудың қағидаттары (принциптері). 1. Оқыту мен бағалаудың өзара байланысы. Бағалау оқытудың ажырамас бір бөлігі болып табылады, ол оқу бағдарламасындағы мақсаттармен, күтілетін нәтижелермен тікелей байланысты. 2. Критериалды бағалауды енгізуде оқушылардың бейімделу кезеңінің жүруі. 3. Критериалды бағалау жүйесіне байланысты ата-аналар тарапынан түсінбеушіліктердің туындауы. 4. Критериалды бағалау туралы кейбір мұғалімдердің теориялық білімінің жеткіліксіздігі, бұл жүйені енгізудегі тәжірибелік дағдылардың болмауы. 5. Критериалды бағалауды енгізуде әкімшілік тарапынан тиісті қолдау мен бақылаудың болмауы. Критериалды бағалау жүйесін жасау және енгізу сыныпта тиімді ынталандырушы орта құруға, оқушылар қандай білім мен дағдыларды меңгергені туралы. Критериалды бағалау — білім берудің мақсаты мен мазмұнына негізделген оқушының оқу- танымдық құзырлығын қалыптастыруда алдын-ала белгіленген жетістіктермен салыстыру үрдісі. Критериалды бағалау технологиясының мақсаты — оқу мақсаттары мен бағалау жүйесін байланыстыруға мүмкіндік беретін белгілі өлшемдерді (критерийлерді) қоладана отырып, білім алушылардың оқу қызметіндегі жетістіктерін анықтау және жоғарылату. Критериалды бағалау жағдайында мұғалім оқушының өз артықшылықтары мен кемшіліктерін, іс-әрекеттері мен мүмкіншіліктерін бағалау біліктілігін қалыптастыруды көздей отырып, білім беру процесін ұйымдастырады. Критериалды бағалау қағидалары •Бағалау мақсаты кім жақсы, кім нашар екенін анықтау емес, әркімнің жоғары нәтижеге жетуіне жағдай жасау. • Бағалау «жоспарлау-оқыту-бағалау» үдерісінің ажырамас бөлігі. • Бағалаушы мен бағаланушы бағалау шарттары мен критерийлерін алдын ала білуі және айқын түсінуі керек. • Даму мен жетістіктер туралы нақты ақпарат алу үшін бағалау шарттары мен критерийлері алуан түрлі болуы керек. • Бағалау үдерісінің басты кезеңі бағалаушы мен бағаланушы арасындағы кері байланыс болып табылады. • 4. Критериалды бағалау барысында үштен артық емес критерий қолданылуы керек.
ауа райы жасалатын орын деп атайды
подработка в алматы для женщин
ногти 2023
юстади тест орталығы
армения халық саны

.
==============================================================

~~~~~ жас платформалар ~~~~~

==============================================================
.

Comments