солтүстік оңтүстік батыс шығыс - шығыс ағылшынша

солтүстік оңтүстік батыс шығыс - шығыс ағылшынша

Dorris Worthy 0 69 06.21 16:31
 
 
 
 
 
 

 
 
солтүстік оңтүстік батыс шығыс - шығыс ағылшынша [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 голосов. Ответ: Құдық батыс. Орман солтүстік. Тау шығыс. Үй оңтүстік. Объяснение: ответ от zhmbkanelya_zn 13 Май, 21. Оңтүстік жарты шардағы жағалауы аз тілімделген (Антарктида маңындағы Уэдделл т.). Атлант мұхитында басқа мұхиттармен салыстырғанда аралдар аз. Iрі аралдары. Мұхиттың шығысында Батыс Еуропа, Канар, Жасыл Мүйіс, Гвинея, Ангола, Кап, Агульяс, батысында Солтүстік Америка, Гвиана, Бразилия, Аргентина, оңтүстігінде Африка-Антарктида қазан-шұңқырлары. Мұхиттың шығысында Батыс Еуропа, Канар, Жасыл Мүйіс, Гвинея, Ангола, Кап, Агульяс, батысында Солтүстік Америка, Гвиана, Бразилия, Аргентина, оңтүстігінде Африка-Антарктида қазан-шұңқырлары. Ответил 1 человек на вопрос: 4. Қазақстан өзендерінің орналасу картасын жасандар. солтүстік батыс шығыс оңтүстікпожалуйста делайте чтобы было нармольно. 4. Қазақстан өзендерінің орналасу картасын жасандар. солтүстік батыс шығыс оңтүстік. пожалуйста делайте чтобы было нармольно. Смотреть ответ. Тұңғыш рет Азияның солтүстік-шығыс шетіндегі мүйісті, Америкадан бөліn тұрған бұғазды, Диомид аралын ашқан саяхатшы (Оңтүстік-Батыс, Онтустік, Оңтустік-Шығыс, Орталық және Шығыс Азия). Қазақша-ағылшынша сөздік. солтүстік-батыс. солтүстік-батыс. 0 голосов. Ответ: Құдық батыс. Орман солтүстік. Тау шығыс. Үй оңтүстік. Объяснение: ответ от zhmbkanelya_zn 13 Май, 21. 4-тапсырма. Қажетті сөздерді қолданып, эссе жаз. Қажетті сөздер: туған өлке, оңтүстік, батыс, шығыс, солтүстік, Ыстық, салқын, жиі, сирек, жер, жақсы, табиғат. Ответ. Ответ дан saida53. Ответ: Менің туған өлкем Батыс Қазақстан. Бізде ауа-райы оңтүстік пен салыстырғанда салқын. Маған өзімнің туған жерімнің табиғаты ұнайды. Солтүстік облыста тұратын досым, өзі тұратын жерде өте суық екенін айтады. Атам мен әжем оңтүстікте тұрады. Ол жақта күн ыстық. Дегенмен оңтүстіктің табиғаты жақсы. Таулы жерлерде кешкілік салқын. Шығыс туралы онша біле бермеймін. Объяснение: Не тот ответ, который вам нужен? Атлант мұхиты — Жер шарындағы аумағы жөнінен Тынық мұхиттан кейінгі екінші мұхит.Оны ежелгі гректер Африканың солтүстік-батысындағы Атлас (Атлант) тауына байланысты атаған.



өмірлік ұстаным оқушының - абайдың өмірлік ұстанымы [Читать далее...]

Меніңше, ұстаздық – киелі маман, Ұстаз – ұлы есім. «Ұстазы мықтының – ұстанымы мықты» демекші өзім ұлағатты ұстаздардан тәлім тәрбие, білікті білім, өмірлік өнеге алып, сол ұстаздардың. Оның біріншісі мәңгілік тозбайтын ілім жинау болса, екіншісі сол білгеніңді кейінге қалдыру, ұрпақ кәдесіне жарату болып есептеледі. Абай бұл қызықтарды асыл тасқа теңемейді. Асыл тас бұйым, тозығы бар, шектеулі өмірі бар. Құдайды таны, ілім жина, білгеніңді айт. Абай ұстанымы. Бұл ұстаным әр қазақтың бойынан табылуы керек. Сәулелі ғұмыр, асқан шабыт, көркем ой нағыз адамның сипаты. Толық адамның көрінісі. Ұстаз сөзінің биік мағынасы Абайдай ағартушыға өте орынды айтылған. Абай халықтың үлкені мен кішісіне, ұлы мен қызына, әкесі мен баласына өмірлік қажет еңбек пен адамгершілік, өнер мен білім, өнеге мен тәлім, достық-жолдастық, парыз бен қарыз сияқты қасиеттердің асыл үлгілерін жырымен де,ғақлияларымен де жеткізе білді. Ойшыл ақынның ағартушылық тұрғыдағы педагогикалық тұжырымдары негізінен жастарды халқына адал қызмет ететін нағыз азамат «толық адам» етіп тәрбиелеу мақсатынан туындаған. Мазмұны. 1 Абайдың педагогикалық көзқарасының қалыптасуы. 2 Абайдың дүниетанымын зерттеушілер. 3 Жастарға үгіт. Абайдың айналасына шәкірт жинауы табиғаты жағынан әдеби топ, үйірмелерге жақын. Әдебиеті ауызша үлгіде дамыған Абай заманындағы ақын маңына шоғырланған әдебиет өкілдері белгілі бір ағымның тууына себепкер болды деп нақты айту қиын. Осылайша ол өзінің ақындық ұстанымын баршаға жария етеді. Дулаттың бұл шығармасы, сөз жоқ, Абайдың «Адамның кейбір кездері» өлеңін еске салады. Ызалы жүрек, долы қол, Улы сия, ащы тіл, Не жазып кетсе, жайы сол, Жек көрсеңдер, өзің біл [35, 257-б.]. Бұл – Абайдың ұстанымы. Рухани азық етіп отырған «Мәңгілік ел» идеясының практикалық мән-мазмұнына көпшілік қанық емес, негізінде абстракциялық сипатқа ұғынылады. Асылында, халық – практик. Оған көзбен көріп, қолмен ұстайтын нәтижелер керек. Солардың философиялық түйіндері Еуропаның саяси ұстанымына айналған. Либералды демократия кәрі құрлықтың бағын жандырып, ғаламды соған талпындыруда. Ал біз жаһан таныған ғұламаларымыздың маңызын күні бүгінге дейін жоғалтпаған философиялық пайымдарынан не тауып алдық? Олардың өмірлік ұстанымы қандай? Негізі, саяхат жасаушылардың көпшілігі шынайы табиғат аясына, қарапайым. Оқушыларды ұлы кемеңгер ақын Абай Құнанбаев шығармаларымен таныстыру. Ақынның өлеңдері мен қарасөздерін оқыту арқылы адамгершілікке, еңбекқорлыққа. Өмірлік ұстаным Менің өмірлік қағидам өте қарапайым: мен өзгенікіне қол сұқпаймын, достарымды сатпаймын, ұнатпайтын адамдармен достасқаннан гөрі жалғыз қалғанды жөн санаймын. Менің өмірлік 7 ұстанымым: 1.Не болса соған сене берме,қолыңда бардың қадірін біл,уақытыңды құр бекерге жіберме! (Не верь всему, что ты слышишь, не трать все, что у тебя есть и не спи столько, сколько тебе хочется) 2.Адамдар сенен көмек сұраса,қол ұшын созудан бас тартпа! (Давай людям больше, чем они ожидают и делай это с радостью) 3.Өмірдің әр сәтінен сабақ ал! (Когда ты что-то теряешь, прими это как урок) 4.Болмашы өтіріктің немесе ұрыстың үлкен достықты бұзуына жол берме! (Не позволяй маленькой ссоре разрушить большую дружбу) 5.Үш нәрсені ұмытпа: өзіңді құрметте,өзгелерді құрметте және өз жасаған әр іс-әрекетіңе жауап бере біл! Оның біріншісі мәңгілік тозбайтын ілім жинау болса, екіншісі сол білгеніңді кейінге қалдыру, ұрпақ кәдесіне жарату болып есептеледі. Абай бұл қызықтарды асыл тасқа теңемейді. Асыл тас бұйым, тозығы бар, шектеулі өмірі бар. Құдайды таны, ілім жина, білгеніңді айт. Абай ұстанымы. Бұл ұстаным әр қазақтың бойынан табылуы керек. Сәулелі ғұмыр, асқан шабыт, көркем ой нағыз адамның сипаты. Толық адамның көрінісі. Саралап оқыту ұстанымы әртүрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшінарнайы оқыту әдістерін және іс-әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктіреді.


qazaq republic возврат
жұмыстың формуласы
балалық шағымның аспаны эссе жазу
қарашірік ерекшелігі
ақпараттың ең үлкен бірлігі қандай

.
==============================================================

~~~~~ третиноин гель отзывы ~~~~~

==============================================================
.

Comments